top of page

Få dit budskab og dine gode (og dårlige) historier i pressen

Ethvert menneske, enhver forening, organisation, by, landsby, virksomhed eller institution har en historie og genererer hele tiden nye historier. Der er en række ingredienser, som hver især og allerhelst i kombination med hinanden kan skabe en god historie, der fænger hos journalister og medier. Vi hjælper dig og din organisation eller virksomhed med at forstÃ¥ pressens logik og kriterier og at arbejde[PP1]  strategisk med "den gode historie" og kommunikation gennem de etablerede medier.

 

De dårlige historier

Det kan sagtens hænde, at det, pressen ser som en god historie, er en rigtig dÃ¥rlig historie for den, det handler om. F.eks. nÃ¥r en fødevarevirksomhed mÃ¥ trække varer tilbage pga. forurening eller lignende. Det er journalistisk set en god historie. For virksomheden i klemme, er det en dÃ¥rlig. Alle har gode historier, men alle har ogsÃ¥ mindre gode. Vi hjælper dig med at forebygge krisesager i pressen og at arbejde [PP2] offensivt med kommunikationen om "de ømme tæer".

 

Presserådgivning

Vi tilbyder presserÃ¥dgivning til dig og din organisation, forening, virksomhed eller lignende, der ønsker at kommunikere aktivt gennem traditionelle medier. Vi tilbyder rÃ¥dgivning indenfor:

 

- Issues management (præventiv krisehåndtering)

- Pressestrategi

- Spot den gode historie

- Sammensætning af pressemeddelelser og andre former for "pitch" til pressen

- Ghostwriting af enhver art

 

Derudover tilbyder vi:

- Medietræningskursus - hvad siger du i dine syv sek. på tv?

 

 

 

 

© 2015 by thyviral        |        Thyviral, Gadekæret 10, 7700 Thisted, 28 93 18 06, thyviral@gmail.com,  CVR:  36 56 81 86

bottom of page